Wie zijn we en wat doen we

Secretaris

Daniella Bakker is de secretaris van Stichting (Huis)Dierenhulp Heerenveen e.o. Zij is de schrijver van de organisatie. Ze maakt verslagen en notulen van de diverse vergaderingen, schrijft brieven en andere stukken namens de stichting, archiveert ontvangen brieven en bewaart afschriften van verzonden brieven. Maar ze heeft meer taken. Zo verzorgt Daniella de nieuwsbrief, houdt ze deze website bij, plaatst ze het weekverslag op de Facebook pagina en groep en gaat ze ook mee op pad. Naast haar werk voor de stichting heeft zij ook haar gezin en werkt ze vanuit huis. Ook Daniella is een grote dierenliefhebber en helpt waar ze kan!

Voorzitter

Patricia de Jager is de voorzitter van Stichting (Huis)Dierenhulp Heerenveen e.o. Zij is het visitekaartje. Ook leidt ze de vergaderingen van het bestuur, neemt initiatieven, coördineert en voert bestuurswerkzaamheden uit. Daarnaast is ze regelmatig op pad. Op zoek naar vermiste huisdieren. Maar daar blijft het niet bij. Samen met haar collega's en vrijwilligers worden gevonden huisdieren gecheckt op een chip. En wordt er alles aan gedaan een eigenaar te vinden. Overleden dieren worden ook gecontroleerd op chip en indien nodig weer toonbaar gemaakt voor de eventuele eigenaar! Naast de stichting werkt Patricia nog en heeft zij een gezin. Ze heeft een groot hart voor dieren en zet zichzelf altijd voor 100 % in!

Penningmeester

Andre Neunzig is de penningmeester van Stichting (Huis)Dierenhulp Heerenveen e.o. Samen met de voorzitter en de secretaris beheert hij het geld van de stichting. Ook houdt hij de financien bij, maakt een financieel jaarverslag en bewaakt hij de plannen van het bestuur aan de hand van een begroting. De begroting wordt gemaakt door de voorzitter, secretaris en penningmeester. Andre is een grote aanwinst voor de stichting. Naast de stichting werkt Andre fulltime en heeft hij zijn gezin. Andre werkt meer achter de schermen.

Algemeen bestuurslid

Stefan de Jong is algemeen bestuurslid van Stichting (Huis)Dierenhulp Heerenveen e.o. Hij neemt deel aan bestuursvergaderingen,denkt actief mee inzake bepaling en uitvoering van het beleid van de stichting, zorgt voor een goede in- en externe vertegenwoordiging van het bestuur, blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen mbt het gemeenschappelijke doel en signaleert problemen en draagt oplossingen aan. Naast de stichting gaat Stefan nog naar school en gaat hij ook mee op pad. Stefan is ook een grote dierenvriend, verzorgd en vangt  vogels op die licht gewond zijn of te jong om te vliegen.

Copyright¬© Stichting huisdierenhulp. All Rights Reserved.