Wat gebeurt er met uw donaties

Wat gebeurt er met uw donatie?

Uw donatie wordt gebruikt voor het aanschaffen van materiaal. Voor EHBO materiaal, desinfectie materiaal etc. Maar ook voor een chipreader als deze stuk gaat. Wij gebruiken de chipreaders van Halo, deze zijn rond de E 70,-- per stuk. Ook een vangkooi is niet goedkoop. Deze zijn vaak rond de E 100,--, maar de prijs hangt ook van het formaat en evt extra draagkooi af.

Daarnaast gebruiken we vangnetten (voor overleden dieren uit de sloot), wild handschoenen, dragers/vervoersboxen, benches etc.

Om een loslopende hond te kunnen vasthouden, hebben we uiteraard ook riemen en halsbanden nodig. Maar dat is lang niet alles. Deze spullen aanschaffen is niet mogelijk zonder donaties en giften.

Donaties worden ook gebruikt voor brandstof. We leggen graag uit waarom, doordat wij geen ritprijs vragen en ook geen vergoeding vragen voor ons werk, wordt de brandstof betaald van donaties. Ook ontvangen wij geen subsidies van de gemeente.

Materiaal

Copyright© Stichting huisdierenhulp. All Rights Reserved.